Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 15-10-13 Woonplaats : Breda
Onderwerp: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) di okt 15, 2013 6:23 pm
Hier is Fire nog Deputy maar is Skystar al dood
Firetwist ging naar de grote steen waar de vorige Leader, Skystar, altijd de toespraken hield. Met een zucht sprong hij op de gladde, koude rots. Hij moest de dood van Skystar bekendmaken. Hij sprong nog iets hoger, zodat hij het hele kamp kon zien. "Erm...," begon hij onzeker. Firetwist had dit nog nooit gedaan. Maar zodra zijn woorden de nesten bereikten, begonnen katten al nieuwsgierig hun kop uit hun verblijfplaats te steken. Die aanblik scheen de jonge kater moed te geven, en hij ging door met spreken; "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te verzamelen, bijeenkomen bij de Hogesteen voor een Clanvergadering!" Alle katten stroomden naar de Hogesteen en Firetwist vervolgde; "Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, is de vorige Leader, Skystar overleden. Ik zal deze taak zo spoedig mogelijk op me nemen, en nadat ik mijn negen levens heb ontvangen zal ik over een Deputy nadenken." Firetwist hoopte maar dat de andere katten hem goed zouden keuren. Hij sloot zijn ogen en beet op zijn lippen.
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) wo okt 16, 2013 2:39 pm
Moonbow liep de warirorden uit toen de oproep van Firetwist door het kamp klonk.Zoals jullie mischien al gemerkt hebben,is de vorige leader Skystar overleden.Ik zal deze taak zo spoedig mogelijk op me nemen, en nadat ik mijn negen levens heb ontvangen zal ik over een Deputy nadenken'' Moonbow was nooit echt op Firetwist gestelt geweest en was pittig jaloers dat deze kat was gekozen voor Deputy boven haar! ''En hoe weten we dat jij een goede leider word???'' schoot er bij Moonbow uit. Ze had meteen spijt van wat ze had gezegt. Dit werd haar toekomstige leader! Ze zou zich op z,n minst moeten kunnen gedragen! Moonbow keek weg van Firetwist bang voor haar reactie op haar kinderrachtige woorden.
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) do okt 17, 2013 9:58 am
Firetwist keek bang naar de verzamelde Clan. ''En hoe weten we dat jij een goede leider wordt?'' klonk het uit de menigte. Hij liet zijn blik ronddwalen en zag de Warrior die die uitspraak had gedoen. De jonge kater zuchtte en miauwde kalm: "Dat zul je niet zeker weten. Maar ik zal mijn best doen. We moeten afwachten, en vertrouwen op StarClan." Een paar katten miauwden instemmend. "Moonbow, vertrouw jij ook op mij?" miauwde hij kalm als altijd.
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) do okt 17, 2013 10:24 am
Dat zul je niet zeker weten Maar ik zal mijn best doen. We moeten afwachten, en vertrouwen op StarclanZei Firetwist. Moonbow, vertrouw jij ook op mij? Moonbow keek met een ijzige blik Firetwist aan en siste neidig Afwachten?! Wat dacht de ''o zo goede Deputy van Skystar'' Mij wijs te maken?Je bent een slappeling!Vol afkeer zwiepte Moonbow met haar staart.Wat dacht deze idioot? Leider zijn van haar? Sissend ging ze verderIk had op de grote rots moeten staan! Ik ben geen zwakkeling zoals jij! Ik toon geen Kittypetzwakte! Moonbow had dit keer geen spijt van wat ze zei en voelde alle jaloerzie en haat opkomen dat over Firetwist Dat Skystar jouw koos! Schreeuwde ze nog woedender dan ooit. Op dat moment brak het onweer en regen door en toonde de katten een bliksemflits alsof de Starclan boos was over moonbow's woorden.
Ze word dan nu nog niet verbannen. Maar later wel. Tot die tijd heeft ze de pest aan firetwist/star
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) do okt 17, 2013 3:59 pm
Moonbow wierp een kille, ijzige blik op hem en siste af even ijzig: "Afwachten?! Wat denkt de ''ó zo goede Deputy van Skystar'' mij wijs te maken?Je bent een slappeling!"Firetwist zelfvertrouwen nog af, maar zijn woede steeg. "Als jij eens een keertje niet zo kinderachtig doet zou ik je willen steunen, egoïst!" dacht de rode kater. "Moonbow, als je mij niet als Leader accepteerd, kun je gaan. Skystar is dood. Je kunt er niets meer aan doen. Hij is vermoord door een das. Hij sprong voor mij en," Hij slikte even. "Hij werd vermoord. Als ik hem kunnen redden had ik dat zeker gedaan, maar dan was zeker een andere kat dan jij Deputy geworden, Moonbow."
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) di okt 22, 2013 8:36 am
Moonbow werd woedend en siste kwaad naar haar leider:Was jij dan maar vermoord door die das!Dan was ik nu Deputy! Moonbows stem stierf weg en haar woede maakte plaats voor verdriet.Je weet mijn verleden wel!Siste ze boos en verdrietig tergelijkJe weet dat mijn moeder een zwerfkat was! En mijn vader een Pantherclanlid! Ik werd verpletterd tussen de keuze bij wie ik ging wonen.Uiteindelijk stierf mijn moeder aan zwarthoest en mijn vader werd VERMOORD door een das!Moonbow snikte even tussendoor en ging verder:Ik werd een Rogue en moest voor mezelf leren zorgen! ik was nog zo jong! ik was 5 moons old!Toen ik 6 Moons was verdronk ik bijna en werd gered door Skystar, hij vroeg me bij de clan en ik zei ja.Wij waren samen leerlingen en ik deed mijn best er bij te horen.Ik dacht dat hij mij tot Deputy benoemde maar dat werd jij!Moonbow keek Firestar vol haat aan en ging verder:Ik kreeg 2 kittens: Blackkit en Ravenkit, een moon na hun geboorte verdwenen ze werden een dag later dood aangetroffen in een vossenhol, waar ik met mijn eigen ogen moest toekijken hoe ze werden verscheurt, ondertussen groeide JIJ gelukkig op als jonge Deputy terwijl ik moest leiden aan het feit dat ik niemand meer had! ik ben half pantherclan en half Rogue ik hoor hier niet thuis! Ik heb niemand meer ! Geen kittens, geen ouders!Ik wou mezelf beweizen, maar iedereen richtte zich op jouw!Iedereen lachtte me uit, en dat is hoe het me nu zo heeft gemaakt!Ik voel me net een gevangene! en jij hebt me al die tijd niet gesteunt! Dat is waarom ik jouw haat! je bent Slap,Eerzuchtig en denk alleen maar aan jezelf!Moonbow wou Firestar niet langer aankijken en voelde alle woede en haat in haar opkwellen, het liefst zou ze Firestar VERMOORDEN! moonbow had haar nagels al uitgetrokken, maar hield zich in.
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za okt 26, 2013 2:25 pm
"Was jij dan maar vermoord door die das! Dan was ik nu Deputy!" siste de pikzwarte poes woedend. Firetwist keek kalm maar giftig naar Moonbow. "Je weet mijn verleden wel!" siste Moonbow woest en verdrietig. "Moonbow, jouw verleden doet er NIETS aan toe! Ik zou je willen vertrouwen, naar jij bent te trots om het te accepteren! Ik ben het zat!" gromde Firetwist hevig. "Je weet dat mijn moeder een zwerfkat was! En mijn vader een PantherClanlid! Ik werd verpletterd tussen de keuze bij wie ik ging wonen! Uiteindelijk stierf mijn moeder aan zwarthoest en mijn vader werd VERMOORD door een das!" Firetwist keek Moonbow met zó'n minachting aan, maar hield zich in. "Ik werd Rogue en moest voor mezelf leren zorgen! Ik was nog zo jong! Ik was 5 moons old!Toen ik 6 moons was verdronk ik bijna en werd gered door Skystar! Hij vroeg me bij de Clan en ik zei ja! Wij waren samen leerlingen en ik deed mijn best er bij te horen! Ik dacht dat hij mij tot Deputy benoemde maar dat werd jij!" Firetwist gromde nu zó hard dat Moonbow het moest horen. "Moonbow, het is altijd maar "ikke, ikke, ikke, en de rest mag stikken" bij jou! Ik vond je eerst aardig, toen je pas ik in Clan kwam was ik verliefd op jou! Heb je daar nu NOOIT over nagedacht? Ik heb je zelfs een keer gevraagd!" Moonbow ging verder; "Ik kreeg twee kittens, Blackkit en Ravenkit, een moon na hun geboorte verdwenen ze! Ze werden een dag later dood aangetroffen in een vossenhol, waar ik met mijn eigen ogen moest toekijken hoe ze waren verscheurt, ondertussen groeide JIJ gelukkig op als jonge Deputy terwijl ik moest lijden aan het feit dat ik niemand meer had! Firestars ogen blonken van verdriet toen ze het over Ravenkit en Blackkit had. "Moonbow, ben je het dan vergeten? Ik was de stiefvader van de kittens!""Ik ben half PantherClan en half Rogue, ik hoor hier niet thuis! Ik heb niemand meer! Geen kittens, geen ouders! Ik wou mezelf bewijzen, maar iedereen richtte zich op jou! Iedereen lachtte me uit, en dat is hoe het me nu zo heeft gemaakt! Ik voel me net een gevangene! En jij hebt me al die tijd niet gesteund! Dat is waarom ik je haat! je bent slap, eerzuchtig en je denkt alleen maar aan jezelf!" Firetwist gromde nog één keer voor hij bromde: "Vergadering afgelopen, Moonbow, JIJ komt naar mijn hol, direct."
~Vind je het goed als Firetwist stiefvader was van de kittens? Anders verander ik het even~
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za okt 26, 2013 3:49 pm
~oke is goed!
''Vergadering afgelopen, Monbow, JIJ komt naar mijn hol,direct.''Miauwde Firestar. Moonbow volgde pissig haar leader tot het hol.Jij was niet de stiefvader van mijn kittens!Ze hebben nooit een stiefvader gehad! Moonbow wou firestar niet aankijken en dacht in zichzelfHij was niet de stiefvader van mijn kits!Hun vader heb ik niet meer gezien sinds ik van mijn kittens was bevallen,oké hij was Rogue, maar waarom liet hij mij in de steek? Omdat ik me bij zijn meest gehaatte clan had aangesloten? Moonbow liep Firestars hol in en ging daar zitten. Ze trok een schijnheilige bek, en bleef express wachten tot Firestar wat zou zeggen.
~~srry flutberichtje, kom net van de scouting
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) wo okt 30, 2013 4:07 pm
'Jij was niet de stiefvader van mijn kittens! Ze hebben nooit een stiefvader gehad!' siste de zwarte poes. "Dat hadden ze wel, dat weet jij net zo goed als ik!" gromde Firetwist met flitsende ogen. "Moonbow, ik wil over een Deputy nadenken, en jij bent een van de kansmakers. Je zou meer kans maken als je eens een keertje AARDIG zou zijn!" Firetwist gromde even en liep naar zijn nieuwe hol. Daar trok Moonbow een schijnheilige bek. "Eigenlijk wou ik je nog iets anders vragen, maar aangezien je niet in het goede hemeur ervoor bent, zal ik dat later vragen, misschien wel op mijn sterfbed." De rossige kater keek haar even met doordringende ogen aan en vervolgde zo nuchter als hij maar zijn kon: "Zou jij Yellowdust even voor me willen halen, tenzij je nog iets zou willen bespreken met mij." Firetwist gromde nog een keer en miauwde toen: "O wacht, Moonbow, zou jij met me willen meereizen naar het territorium van de MoonClan? Daar ga ik mijn eerste ontmoeting maken met StarClan." Hij keek Moonbow even aan en keek toen naar het plafond van zijn hol, een inkeping in de grote rots die op de harde, koude grond rustte.
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) wo okt 30, 2013 7:54 pm
Moonbow keek verbaast op toen Firestar miauwde "O wacht, Moonbow, zou jij met me willen meereizen naar het territorium van de MoonClan? Daar ga ik mijn eerste ontmoeting maken met StarClan.". Moonbow keek Firestar vragend aan met een gezicht van:''Ben je gek?''. Maar ze andwoorde wat minder chagereinig ''Oke, ik reis mee, Maar als je één poot naar mij uitsteekt, ben de muizengehakt!''. Ze zwiepte met haar staart en vervolgde,''Ik wil inderdaad wat met je bespreken.Jij was inderdaad hun stiefvader,Maar ik heb er nooit om gevraagd, Ze hadden niet één maar twee stiefvaders.Moonbow slikte even en keek Firestar doordringend aan. Ze ging verder.Hun tweede stiefvader, was Graytail.Hij heeft mij en de kits verlaten toen we hem het meest nodig hadden, Oké hij zit bij de cliffclan, maar hij heeft mijn vertrouwen beschaamd.De vriendschappelijke klik tussen ons begon te verzwakken en smolt als sneeuw voor de zon.Toen kwam jij als stiefvader.Maar ik heb je nooit zo gezien, Ik zag je altijd als rivaal.Heb ik het dus mis gehad? Of is er geen klik tussen ons?Moonbow slikte even. Ze liet haar hoofd schamend hangen en keek naar haar poten.Wachtend op een boze of verbaasde reactie van Firestar.
~~Zullen we doen dat Moonbow op de heenweg naar de moonpool Firestar aanvalt in de hoop leader/deputy te worden? Dat ze nu gewoon alles ''Acteerd''
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za nov 09, 2013 12:57 pm
''Oke, ik reis mee, Maar als je één poot naar mij uitsteekt, ben de muizengehakt!'' Firetwist keek even rustig naar Moonbow. De pikzwarte poes vervolgde; 'Ik wil inderdaad wat met je bespreken. Jij was inderdaad hun stiefvader, maar ik heb er nooit om gevraagd, ze hadden niet één maar twee stiefvaders.' Firestar keek even kalm en rustig als vóór die uitspraak. Hij glimlachte, en likte zijn voorpoot. Zijn ogen vlamden zoals gewoonlijk, en heel soms leek het alsof ze van kleur veranderden. Van felgroen naar mintgroen, van mintgroen naar zeeblauw... Moonbow slikte even en ging verder: 'Hun tweede stiefvader was Graytail. Hij heeft mij en de kits verlaten toen we hem het meest nodig hadden. Oké, hij zit bij de CliffClan, maar hij heeft mijn vertrouwen beschaamd. De vriendschappelijke klik tussen ons begon te verzwakken en smolt als sneeuw voor de zon. Toen kwam jij als stiefvader. Maar ik heb je nooit zo gezien, ik zag je altijd als rivaal. Heb ik het dus mis gehad? Of is er geen klik tussen ons?' Firetwist glimlachte nog harder en zei toen: "Moonbow, iedereen heeft geheimen of dingen waarvoor ze zich schamen. Dit is niet iets waar je je voor moet schamen, daar moet Graytail zich voor schamen. Ik had meer verwacht van een Deputy, en zéker van die van de CliffClan." Firetwist ging liggen en wachtte op een antwoord. ~~JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (enthousiast)~~
silverstar Admin
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-10-13 Woonplaats : rozenburg
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za nov 09, 2013 4:43 pm
"Moonbow, iedereen heeft geheimen of dingen waarvoor ze zich schamen. Dit is niet iets waar je je voor moet schamen, daar moet Graytail zich voor schamen. Ik had meer verwacht van een Deputy, en zéker van die van de CliffClan."Zei Firetwist. Moonbow keek een seconde in Firetwist zijn ogen, Ogen vol vuur. Die ene seconde leek minuten lang te duren. Moonbow zei nu rustiger:''Graytail zou zoiets nooit doen... Ik zou ook niet de stiefmoeder willen zijn van iemand die ik niet aardig of leuk vind.Hij dacht dat ik de kittens had gepoogd te vermoorden... Dat had een Rogue tegen hem gezegt....''Moonbow keek nu opeens heel anders dan normaal naar Firetwist. Mischien was hij nu een vriend? Of mischien zelfs meer dan dat? Moonbow raakte ervan in de war en schudde haar hoofd. Ze keek Firetwist aan, maar dit keer zonder al die haat die ze eerder deze dag had getoont....
~~Het klinkt mischien stom. Maar zullen we de verhaallijn veranderen? xD En dan misch doen we dat Fire ♥ Moon gebeuren? Dat ze kits krijgen ect. (moonbow blijft een snel geïriteerde poes)~~
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za nov 16, 2013 2:59 pm
~~Nog leuker ~~
''Graytail zou zoiets nooit doen... Ik zou ook niet de stiefmoeder willen zijn van iemand die ik niet aardig of leuk vind. Hij dacht dat ik de kittens had gepoogd te vermoorden... Dat had een Rogue tegen hem gezegd....'' Miauwde Moonbow. Ze keek vreemd naar de vlammende kater, naar zijn ogen, ogen vol vuur. De pikzwarte poes schudde haar kop. Firetwist keek vriendelijk naar haar. "Dan is Graytail nogal bijgelovig. Iedereen weet dat er maar een paar Rogue's te vertrouwen zijn, en dat zijn de kittens." Hij knipoogde naar haar en snorde vriendelijk. Daarna keek hij weer naar haar, maar... anders. Niet vol haat, niet als een leader die naar zijn Warrior kijkt. Maar naar als twee vrienden, of misschien wel meer dan dat?
~~Maar dan wordt Moon niet verbannen, nog LEUKER! Want SC is al zo mini~~
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) zo nov 17, 2013 3:57 pm
~~OKIE ! ~~ Moonbow zag hoe hij naar haar keek en besefte dat zei ook zo Firetwist keek. Ze voelde een soort tinteling in haar onderbuik. Dus dit is liefde? Dacht ze in zichzelf. Hoe kan ik dernet nog zo vijandig tegenover deze kat hebben gestaan, en nu zo... zo... Ze kon haar gedachten niet goed onder woorden brengen... Ze schudde haar hoofd om scherp te blijven. Reizen we morgen, of nu meteen naar de Moonpool? Vroeg ze entouchast.
~~Zorrieknorrieporrie voor het korte stukje :-0~~
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) di jan 14, 2014 5:17 pm
"Reizen we morgen, of nu meteen naar de Moonpool?" Moonbow oogde enthousiast, Firetwist schrok van haar plotselinge vrolijkheid. "Vanavond." zei hij vol overtuiging. "Vanavond zullen we gaan." De wind dreef de mosslierten naar links, zodat Firetwist net op tijd een gevecht kon zien. Hij keek Moonbow aan, en sprintte naar het gevecht. Het gevecht ging tussen twee kittens, en de andere kittens van de Clan stonden er bang omheen. Het gevecht oogde niet vriendschappelijk. "Stop daar ommiddelijk mee!" siste de rode kater boos. Alle kittens wendden hun hoofd naar hem, en Firetwist voelde zijn woede groter worden. Hou je rustig. Firetwist herhaalde het keer op keer in zijn kop. Een kitten stak zijn tong naar hem op, en liep naar zijn moeder. Firetwist liep ook maar weg, richting de Medicine Cat Den. "Moonbow" riep hij haar. Hij begroette de Medicine Cat met een hoofdknik, en zei: "Mogen wij reiskruiden?" De Medicine Cat knikte, en liep naar de duistere beschutting van haar hol. * Firetwist stond bij de kampingang, klaar om te vertrekken. Hij had de vieze smaak van de reiskruiden nog in zijn mond. Moonbow had zich al bij hem gevoegd, maar de Medicine Cat liet op zich wachten. Hij ging verzitten, en keek naar twee kittens die aan het spelen waren. Voor hem vlogen vuurvliegjes, ze leidden hem naar Moonbow. Weer die steek in zijn maag. Hij negeerde het. "Waar blijft de Medicine Cat nou?" verzuchtte de bijna-Leader.
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) do jan 16, 2014 11:55 am
Moonbow haalde haar shouders op. Ze ging naast Firetwist zitten en besefte dat ze begon te spinnen. Heel zacht. Zozacht dat zei het zelf nog net kon horen. Firetwist ook? Moonbow wachtte verwachtingvol af op de Medicine Cat. De warmte van de zonsondergang streelde haar vacht en Moonbow genoot van dit bijna magische moment. Plots verpeste een irritand gezoem die enkele prachtige secondes. Moonbow sloeg neidig de mug met haar poot tegen de grond tot het ophield. ''Muggen'' . Zuchtte Moonbow. En ze bleef verder wachten wat er zou gebeuren...
~~Isa maak jij een nieuwe topic?
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) zo jan 26, 2014 4:07 pm
Zekers!
''Muggen'' verzuchtte Moonbow geïrriteerd. Firestar grinnikte. "Tja, als je wilt dat ze er niet zijn zijn ze er."Shit. dacht de kater. Lullig!
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) za feb 01, 2014 8:04 am
Moonbow grinnikte even. ''Ik weet heus wel dat je me leuk vind'' Dacht ze. De schaduwen van de enkele bomen rond het Maanclankamp wierpen zich over hen heen. Een kille bries leek de stilte te vullen en Moonbows ogen twinkelde van verwachting. Nog nooit sinds haar kittentijd was ze ooit zo gelukkig geweest. Nog nooit voelde ze zich zo vrij. Daar zag ze de Medicinecat al aankomen vanuit het medicijnkattenhol...
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) zo feb 16, 2014 12:21 pm
Ongeduldig schraapte Firetwist zijn keel. Naast hem hoorde hij Moonbow grinniken, in de duisternis. Daar kwam de Medicine Cat al aan.
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) ma feb 17, 2014 8:43 am
''Kunnen we zo gaan?''. Vroeg Moonbow een beetje ongeduldig. Haar ogen ontmoetten heel even die van Firetwist. Maar ze wendde haar blik snel af. Moonbow zwiepte zenuwachtig met haar staart.
Firestar Admin
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) di mei 20, 2014 3:19 pm
With a little twist of fire... Vlammen omringden hem. Firetwist kwam langzaam tot bedaren. Hij besefte iets, iets waar hij zich niet voor schaamde. Hij besefte zich namelijk, hoe gek het ook klinkt, dat hij... Verliefd was op Moonbow? Hij moest het haar vragen, natuurlijk nu! Nu waren er mooie vuurvliegjes, nu was het dé tijd om iemand te vragen! Langzaam hakkelde hij: "Eh.. Goh... Ehm... Op wie ben je eigenlijk?" Zo, dat was eruit. Nu antwoord ontvangen. Maar nee hoor, StarClan had een andere lotsbestemming voor hem. Heel snel vroeg hij:"Want-ik-ben-namelijk-op-jou" Firetwist keek verlegen naar de grond. Ze zou hem natuurlijk afwijzen...
Out of topic: Nieuwe sheet! Do ya like? I'm on a cloud... A cloud on fire... Thinking she loves me... Maybe she will do...
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT) wo jun 04, 2014 7:54 pm
''Ehm, goh ehm... Op wie ben je eigenlijk?''. Hoorde ze Firetwist zeggen. Moonbow keek verlegen naar de grond. Maar besefte toen dat degene die ze leuk vond.... Pal voor haar stond. ''Ik vind jou leuk...'' Zei ze een stuk verlegener dan wat ze hem eigenlijk al die tijd al voordroeg. Moonbow voelde gekriebel in haar buik. Waren dit dus vlinders? Moonbow voelde dat de Starclan hun bekeek. Was hij de ware? Moonbow keek hem verlegen aan met haar hoofd nog naar beneden gericht. Zijn stralende ogen in de hare. ''Ik hou van je.''.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT)