Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warrior Cats

Een Nederlandstalig Warrior Cats forum!

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

hunting (open voor iedere kat)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Graytail
Moderator
Graytail

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-10-13

hunting (open voor iedere kat) Empty
BerichtOnderwerp: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydi okt 15, 2013 4:12 pm

Graytail sloop behoedzaam langs de rand van de cliff omlaag, hij moest oppassen dat hij niet uitgleed want dan was hij de pineut! De grijze kater sloopt stap voor stap de richel af tot hij uiteindelijk was aangekomen bij het midden van de cliff. Oh grote sterrenclan, het was nog de lengte van drie grote eiken hoog! Graytail voelde onder zich plots steen wegrollen en sprong uit schrik opzei. Hij sprong snel een inham in in de cliffwand en bleef daar wachten tot hij geen gebrokkel van gesteente meer hoorde. Graytail keek door een spleet naar buiten en zag tot zijn grote schrik dat er een vossenlengte lang was afgebrokkeld, zou hij springen? Graytail sloop de inham uit en zag net genoeg plek voor een aanloop. sterrenclan sta mij bij!zuchtte de grijze kater. De grijze kater stormde op het gat af en sprong! Hij voelde zijn voorpoten neerkomen aan de andere kant, maar zijn achterpoten hadden geen houvast! De kater schreeuwde van angst en hulpeloosheid. De kater keek voorzichtig omlaag en besefte dat daar een diepe beek met water lag. Graytail besefte dat dat de enige optie was... en liet zich vallen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 15-10-13

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydi okt 15, 2013 5:06 pm

Icecrystal sprong lenig op een hoge steen. Ze was erg nieuwsgierig wad er allemaal bij de cliff gebeurde, ze wist dat het niet bij haar territoria hoorde. Zou ze er na toe gaan? Twijfelde om haar keuze sprong ze van de steen. Eenmaal beneden zag ze pas hoe stijl de steen was. Een bloeddruppel droop uit haar achterpoot. Snel likte ze het weg, en ging naar de richting van de cliff. Ze keek omlaag en besefte dat het dieper was dan dat ze had gedacht. Daar verderop was een gat. Ze rende erheen om te kijken hoe diep het was. 'Oh nee...!' Miauwde ze angstig. Ze zag dat een kat in het gat was gevallen of gesprongen. Icecrystal kon niet heel goed zwemmen, dus ze zocht een plek om dichter bij het water te komen. Ze sprong in een inham, om lager te komen bij het water. Ze rende naar de beek om te kijken waar de vreemde kat was beland...
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydi okt 15, 2013 5:19 pm

Graytail viel met een grote plons in de beek. Hij voelde alles om hem heen tollen en verloor langzaam zijn bewustzijnde. Proestend probeerde hij boven water te komen. Toen hij merkte dat zijn lucht opraakte begon hij in paniek te raken. Hij kon totaal niet zwemmen en zou het niet lang meer volhouden.Sterrenclan help mij!dacht hij angstig voor hij zijn bewustzijn verloor, en naar de bodem van de beek zonk

kort sry
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydi okt 15, 2013 6:08 pm

Icecrystal keek goed om haar heen om de kat die was gevallen te zien. Ze zag daar een paar bubbels boven water komen. Snel keek ze onder water om te kijken of het die kat. 'Stomme vissen...!' Gromde ze boos. Net toen ze zich wou omdraaien, hoorde de wat spetters. Een ander kat lag in de beek. Ze twijfelde geen moment en sprong in het water. 'Trappel rechts, trappel links, trappel rechts...' Probeerde ze zichzelf te commanderen. Het lukte! Ze probeerde onderwater te kijken. Snel zwom ze naar de bodem van de beek. Het water gleed langs haar vacht. Ze probeerde de kat omhoog te trekken.
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 5:35 am

Graytail werd zich bewust van een kat die hem omhoog wou trekken maar was te zwak om ziijn ogen te openenga weg! wou hij schreeuwen.geef je leven niet voor mij muizenbrein!maar er kwam niets anders uit zijn mond dan een geluidsloze gil. De moed zonk hem in de poten toen hij zag dat de lucht van de poes ook bijna op was!. Graytail moest snel iets doen hoe zwak hij ook was, hij was zich nu gelukkig bewust van de situatie.Graytail probeerde zwak naar boven te zwemmen,maar die pogingen leker tervegeefs...
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 3:15 pm

Snel zwom Icecrystal naar boven om een hap lucht te nemen. Hoe moest ze die kat helpen? Ze probeerde na te denken. Na kort nagedacht te hebben had ze eindelijk wat. 'Ik zoek een drijfhout!' Zo snel als ze kon pakte ze een stukje hout en zwom terug naar beneden. En probeerde de kat zo omhoog te duwen. Icecrystal voelde dat er een hap water in haar mond kwam. Snel zwom ze omhoog en hoestte flink wat keer. Even keek ze naar de lucht, het werd al donker. Ze zou nog niet opgeven om de kat te redden. Met moed zwom ze voor de derde keer terug naar de bodem van de beek. Ze pakte de kat en probeerde hem opnieuw omhoog te trekken. Ze voelde dat haar kracht minder werd. Was het haar gelukt om de kat te redden?
Graytail
Moderator
Graytail

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 3:37 pm

Graytail voelde een tinteling door zijn lijf gaan.hij en de poes moesten snel uit het water!waarom liet ik me vallen? o ja! omdat ik anders ter pletter zou vallen! maar wat was erger? verdrinken of ter pletter vallen?!Graytail opende zwak zijn ogen en keek de poes recht aan. Hij voelde dat ze hem omhoog trok en hij bereikte de oppervlakte. Hij klemde zich vast aan het drijfhout en begon zwak naar de oever te trappen met zijn poten. Maar zijn kracht liet hem in de steek, en de ijzige koude omklemde zijn lichaam, en hij voelde zich losglijden van het hout. Hopeloos probeerde hij zich vast te klemmen maar hij gleed weg en knalde hard tegen een uitstekende rots aan. De grijze kater schreeuwde het uit van de pijn en voelde dat hij in een onderstroom werd getrokken.Nee!Gilde hij wanhopig. Hij trapte woest met zijn grijze poten en zwom de stroom uit.Dit stuk van het ''o zo rustige beekje'' was door de zware regenval een woeste rivier geworden.Hij zag dat hij en de poes een paar vossenlengtes van elkaar waren verweiderd en zag hoe zwak de poes er uit zag door de pogingen hem te redden.Hij bleef zich hopeloos aan de rots vastklemmen, om niet meer in de onderstroom te werden getrokken.
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 4:31 pm

Het was Icecrystal gelukt om de vreemde kat te redden! Trots was ze niet, want ze was er nog niet. Er kon nog van alles  gebeuren. Zwemmend naar de oever hoorde ze een gil van pijn. Ze keek achter zich en zag dat de kat tegen een rots wat aan gebeukt door het woestste water. Het water werd nog woester. Icecrystal voelde dat ze zwakker werd, dus zocht ze een goede steen in het woeste water om zich vast te klemmen. De donkere lucht werd langzamerhand grijs, een dikke laag wolken kwam te voorschijn. 'Zometeen gaat het nog regenen!' Ze had de zin nog niet eens helemaal uitgesproken en ze voelde de eerste druppel al. De steen werd steeds gladder, door regen en woest water. Ze voelde dat ze zometeen weg zou glijden, door de zwakte van het zwemmen. Angstig zette ze har nagels opnieuw in de steen. Zoekend naar goede grip om te blijven hangen. 'Sterrenclan sta mij bij!' Snel keek ze achterom om te kijken of het nog goed ging met de vreemde kater, maar op dat moment voelde ze dat haar nagel de gladde steen losliet...
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 4:55 pm

Graytail keek om om te kijken of de vreemde poes die hem had gered in veiligheid was. Maar op het moment dat hij omkeek werd de poes meegesleurd door de woeste stroom. Oh grote sterrencan! Schreeude hij ontzet en hij sprong achter de poes aan.Ik kom eraan! Riep Graytail. Maar hij besefte dat het bijna onmogelijk was om boven het woeste gebrul van het water uit te komen.Graytail voelde weer een tinteling door zijn lijf gaan, maar hij zette voort. Wild trapte hij naar de poes toe, wist de afstand tussen hem te te verkleinen. Graytail raakte in paniek toen hij zag dat ze een paar vossenlengtes van een onderstroom lagen. Sterrenclan help me hieruit! Wat moet ik doen? Op het moment van zijn schietgebedje klonk een zware donderslag, en nog geen seconde daarna flitste een felle bliksemflits door de cliff naar beneden,en raakte een rots net naast het water.Wil de sterrenclan ons niet helpen? laten ze ons in de steek?!Graytail voelde een bekende warmte en geur om hen heen hangen en hoorde een zoete,bekende stem die in zijn oor lfuisterde:''Graytail mijn zoon,ik red je hieruit! Besef dat de sterrenclan niet boos op je is. Graytail fluisterde zacht terug:Mam? Blueeye? Ben jij dat?Graytail hoorde de stem van zijn moeder niet meer maar voelde nog wel de kracht en liefde van haar om hem heen,Hij voelde een bom van energie door zijn lijf stromen en zette alles op alles om de poes te redden. Ik red ons hieruit! Hikte de grijze kater.
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 6:01 pm

Icecrystal begon zich duizelig te voelen. Ze voelde dat ze allemaal koud water inslikte. Haar vacht werd ijskoud. Voor haar zag ze een rare kat staan. 'Sterrenclan, ben je daar? Ga ik dood?' miauwde ze angstig. Opeens vlogen haar ogen open. Wie was die kat die in die droom was? Was dat ĂĽberhaupt wel een droom. Toen besefte ze pas dat ze in het water dreef. Snel hapte ze een hap lucht. 'Icecrystal, waarom moest je nou zo nodig naar de Cliff!' Miauwde ze kwaad tegen zichzelf. Als ze niet binnen een paar minuten uit het water zou zijn, dan zou ze vast en zeker wel dood gaan. Bang en angstig keek ze in het rond en zag een grijze kater. Opgelucht dat de kater nog leefde, klemde ze zich opnieuw op een steen. Deze steen was veel groter. Heel voorzichtig klom ze op de gladde steen. Het was gelukt! Opgelucht haalde ze adem. Deze steen was goed genoeg om te wachtte dat de storm weer ging liggen. 'Kom hier heen! Deze steen is redelijk veilig!' Schreeuwde ze richting de kater.
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 6:09 pm

Graytail keek op naar Icecrystal toen ze riep:Kom hier heen! Deze steen is redelijk veilig!. Graytail zwom haar richting in en net toen hij de steen vast wou grijpen werd hij weggesleurd door een grote tak,waardoor hij weer tegen een rots aan werd gesleurd. Graytail voelde een steek van pijn en keek schigtig om zich heen. Hij zag dat de oever nu dichterbij was dan de steen en zwom die richting op. Graytail klom de oever op en keek naar de steen waar de poes stond. Hij zag dat het water daar steeg en riep naar haar toeKom hierheen! Het is daar nu te gevaarlijk!Graytail zag dat er een Uitgeholde boomstronk vanaf de steen naar de kant liep... maar daarna zou ze wel enkele vossenlengtes moeten zwemmen...Gebruik die boomstronk!riep hij haar toe.
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 6:24 pm

Icecrystal zag dat de kater naar de oever zwom. Snel keek ze naar het water, de golven werden nog hoger. Opeens werd ze bang. Ze probeerde de bangheid te vermijden. 'Kom hierheen! Daar is het nu veel te gevaarlijk' Miauwde de kat. Hij had inderdaad gelijk. Hoe moest ze daar komen? Ze raakte in paniek. 'Gebruik de boomstronk!' Miauwde de kat. 'Goed idee, ik kom nu meteen!' Trippelend liep ze voorzichtig over de boomstam. Toen ze zag dat ze een stuk moest zwemmen stopte ze. Even deed ze haar ogen dicht. Sterrenclan sta mij bij! Ze stapte wat na achter om een aanloop te nemen. 'Je kan het Icecrystal' mompelde ze in zichzelf. Klaar voor de sprong, rende ze naar het einde van de boomstronk, zodat ze maar een klein stukje hoeftte te zwemmen. Net toen ze wou afzetten voor de sprong gleed ze uit, door de gladde boomstronk. 'Help me, alsjeblieft!' miauwde ze angstig.
Graytail
Moderator
Graytail

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptywo okt 16, 2013 6:33 pm

Graytail keek ontzet toe toen de poes uitgleed over de boomstronkNee sterrenclan! help deze dappere poes! Graytail rende naar de plek toe waar Icecrystal uitgleed en probeerde haar nekvel vast te pakken, maar tervegeeft, dit moest ze helemaal zelf doen..Ik kan er niet bij! je meot dit echt alleen doen! Riep de kater gestrest.

~~srry voor de korte post~~
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydo okt 17, 2013 6:15 am

Icecrystal was bang dat ze zou verdrinken. Het water werd steed heftiger, evenals de storm. Zem probeerde naar de oever te zwemmen met het water tegen haar aan geklotst. 'De stroom is veel te sterk!' miauwde ze angstig. Wat als ze dit niet overleefde? Nee, dat zou niets ebeuren, ze zou het rennen.  Trappel links trappel recht! Het lukte ze zat hoestende op de oeverkant.

-sorry ik had weinig tijd
Graytail
Moderator
Graytail

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydo okt 17, 2013 10:31 am

Graytail keek naar de hoestende poes en kotste zelf ook een paar monden water uit. Dankje dat je me heb gered.De cliffclan is de pantherclan zeer dankbaar. Graytail wist dat hij en de poes snel moesten maken dat ze wegkwamen, voor de rivier te ver overstroomde en de hele ravijnbodem blank stond. Dat was vele manen geleden ooit gebeurd....Het komt goed,maar we moeten hier nu echt snel weg! Boven kunnen we uitrusten...
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydo okt 17, 2013 2:36 pm

Icecrystal hoestte de laatste druppels water uit.  'Dankje dat me heb gered. De Cliffclan is de Pantherclan zeer dankbaar' Even wachtte ze, om op adem te komen, zodat ze terug kon antwoordde. 'Geen dank, toen ik je zag vond ik dat ik je moest helpen' antwoordde ze. 'Het komt goed, maar we moeten hier nu snel weg! Boven kunnen we uitrusten' miauwde hij. Icecrystal knikte instemmend. Even keek ze om zich heen om te kijken waar ze het snelst omhoog zouden komen. Op die stijle wand zullen ze niet komen. 'Welke weg is het snelst om omhoog te komen? Of het veiligst?' Miauwde ze kalm. Ze wachtte geduldig af op antwoord.
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptydo okt 17, 2013 6:16 pm

De snelste weg?Graytail zwaaide met zijn staart naar een stijle richel langs de cliffwand.Mischien niet de veiligste..Maar de rotsblokken trap is omsingelt door woest stromend water, dus we moeten wel!Graytail wachtte niet op de reactie van de poes en sprong de eerste paar meters omhoog langs de richel Kom,dit is nu de beste wegMiawde hij
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyvr okt 18, 2013 12:40 pm

Icecrystal zag hoe de storm al iets minder werd, maar nog steeds wist ze dat het gevaarlijk was om hier te blijven zitten.'Kom, dit is nu de beste weg' Miauwde de kater.  Even keek ze omhoog om te kijken hoe hij op de paar meter hoge richel was gekomen. Icecrystal volgde hem. Eenmaal op die richel keek ze welke sprong ze nu moest maken. Ze sprong op een uitstekende richel. De richel was gladder dan ze dacht door het stormende water. Ze wist zich vast te houden en klom op een andere richel. Snel keek ze naar beneden om te kijken hoe hoog ze nu al waren. 'Is dit wel veilig genoeg?' Miauwde ze vragend naar Graytail.
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyvr okt 18, 2013 2:53 pm

Veilig genoeg om niet te willen verdrinken''Zei Graytail scherpTrouwens wie ben jij? Ik ben Graytail de commandant van de cliffclan.Graytail keek achter zich of Icecrystal niet te ver achter bleef en vervolgde droefMijn jongen zijn vorige maan gestorven,vermoord door zwerfkatten die het kamp aanvielen,sindsdien ben ik vaker alleen bij het ravijn de de beek, deze plek geeft me rust en ruimte om na te denken, maar vandaag ging het zoals je ziet dus fout''Graytail keek Icecrystal dankbaar aanAls jij er niet was geweest.. was ik waarscheinelijk verdronken...
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyvr okt 18, 2013 5:40 pm

Icecrystal schrok een beetje van wat hij vertelde over zijn kittens. 'Ik ben Icecrystal, Deputy van de Pantherclan' Even stopte ze met praten om op de volgende richel te springen. 'Wie ben jij jij eigenlijk?' Snel sprong ze weer verder om niet te ver achter te blijven. De storm werd langzamerhand minder en haar witte natte vacht werd ook steeds droger. 'Ben je een kat die dan vaak alleen leeft? En over dat redden. Het was geen probleem hoor. Ik kon je niet laten sterven, dat zou ik mezelf nooit vergeven om een kat te laten sterven. Zijn we er al trouwens bijna?' Ze sprong snel verder om te kijken hoeveel ze nog moest springen.
silverstar
Admin
silverstar

Aantal berichten : 31

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyzo okt 20, 2013 2:49 pm

Graytail andwoordde terug naar Icecrystal: ''Ja we zijn er bijna, kijk maar omhoog, nog enkele vossenlengtes omhoog,en dan zijn we uit deze cliff''Graytail stopte even om op Icecrystal te wachten.De cliffclan is nou eenmaal klimmen gewend geraakt.Maar ik wil een ding weten, Je moet ons terratorium op zijn gegaan maar waarom?Graytail keek Icecrystal aan met een zachte geduldige blik in zijn ogen.
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyzo okt 20, 2013 3:15 pm

Icecrystal schrok van die vraag. Zal ze de waarheid vertellen? Snel sprong ze de laatste keer om op de Cliff te komen. 'Uhm...Ik verveelde me en ik dacht misschien gebeurd er wat bij de Cliffs' Antwoorde ze. Ze kon eindelijk even uitrustte, dus ze ging even liggen. Ze begon haar vacht te likken, die van al het water vies was geworden. 'Ik ben blij dat we dit hebben overleefd!' miauwde ze tussen het likken door. Even keek ze naar de lucht, het werd al donker. 'Komt je clan er niet achter dat ik hier ben geweest'
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyzo okt 20, 2013 3:35 pm

Graytail vond werd achterdochtig bij haar andwoord Uhm...Ik verveelde me en ik dacht mischien gebeurd er wat bij de CliffsGraytail wou net wat zeggen toen zevervolgdeIk ben blij dat we dit hebben overleefd! Komt je clan er niet achter dat ik hier ben geweest Graytail zei vast beraden;Nee, dat komen ze niet. Maar ga nu snel weg, ik bedoe het niet gemeen, maar het is nu te riskant om hier nog langer te blijven, er kan nu elk moment een patroeille langskomen
Icecrystal
Deputy
Icecrystal

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyzo okt 20, 2013 5:23 pm

Icecrystal was blij om te horen dat ze niet gesnapt: zouden worden. Graytail had gelijk, het was beter om terug te gaan naar de Pantherclan. Even keek ze de kant van het Pantherclan territorium. 'Ik ga naar het Pantherclan territorium, mijn clan is ook ongerust en zoals je al zei: De patrouille kan ook ieder moment komen' Miauwde ze. Snel gaf ze een knikje om afscheid te nemen. 'En niet meer in het water vallen!' Plaagde ze. En ze liep richting het Pantherclan Territorium. Evenkeek ze achterom om te kijken of Graytail al weg was.
Moonbow
Admin
Moonbow

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Emptyzo okt 20, 2013 7:47 pm

En niet meer in het water vallen!plaagde Icecrystal Graytail. ''Gaat echt niet meer gebeuren!Oh grote Pantherclan Deputy zei Graytail grappent,voor hij achter de rotsen verdween.Ik ga maar even wat jagen voor ik terug ga naar het kampdacht Graytail. Hij spitste zijn oren bij het horen van een konijn en sloop er behoedzaam op af.Hij besprong het konijn net voor het door had dat Graytail er zat.Yes! gevangen!Graytail liep met het konijn bungelend in zijn bek terug naar het Cliffclancamp
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: hunting (open voor iedere kat)   hunting (open voor iedere kat) Empty

hunting (open voor iedere kat)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT)
» Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar
» Regels voor de hoge rangen
» REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen]
» I'm the new deputy, deal with it- [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Terratoria's en Kampen :: cliffclan :: cliffs-
Ga naar: