Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warrior Cats

Een Nederlandstalig Warrior Cats forum!

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Graytail
Moderator
Graytail

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-10-13

Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Empty
BerichtOnderwerp: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptydo nov 14, 2013 6:05 am

Graytail wist dat Nightstar er zo ook aan kwam, maar hij wou alvast wat gaan jagen. Bladval kwam eraan, en het zou niet lang duren of dat werd gevolgd door Bladkaal. Hij snoof de frisse ochtendlucht op en rook sporen van verschillende prooi. Zoals muis en konijn. Maar ook zeearend.... Hij keek omhoog maar zag dat de arend al in de verte verdween. Vreemd....Normaal was ik allang kraaienvoer omdat ik dat stomme ding niet eerder had geroken. Naja... Mischien zit daar veel prooi?Dacht hij. Een schel geluidje dat boven het geluid van de gierende wind uit kwam... Dit was een muis. Graytail liet zich in jachthouding zakken en sloop behoedzaam op de muis af. Hij doodde het diertje met een snelle beet en begroef het in het kleine laagje aarde dat de cliff gaf om het later weer op de halen. Nu blijft Nightstar wel erg lang weg.... Dacht hij. Ik ga nu maar eens op hem wachten.. Hij ging zitten en wachtte behoedzaam op zijn leider

~~Sorry slecht geschreven en heel kort. Heb geen inspi en ben moe xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstar
Leader
Nightstar

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-10-13

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptydi nov 19, 2013 7:32 pm

Nightstar trippelde het territorium uit. Ze had zou naar de Cliffstar toe gaan om met Graytail te jagen. Een muisje zoefde voorbij. Uit instinkt rende ze achter het beest aan. Ze keek toe hoe het muisje in zijn muizenhol glipte. 'Ahh...gemist!' Een beetje teleurgesteld ging ze verder. Haar bestemming lag al in zicht. De Cliff waar ze hadden afgesproken lag erg nu erg dichtbij. Af en toe wierp ze een blik omhoog om te kijken of er nog zeearends waren. Na een stukje verder te hebben gelopen zag ze dat Graytail er al was. 'Graytail ik ben er!'

- sorry voor het niet goed geschreven tekstje en voor het late reactie ...
Graytail
Moderator
Graytail

Aantal berichten : 15

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptywo nov 20, 2013 12:32 pm

'Graytail ik ben er!' Zei zijn leider. Hij draaide zich om en zag Nightstar naar hem toe trippelen. '' Wat fijn om weer eens met u te jagen '' Zei Graytail vriendelijk. Waar zullen we jagen?. Vroeg hij. Graytail keek omhoog en zag dat het een zonnige dag was. In een ooghoek zag hij iets zwarts in de lucht... ''Pas op!''. Siste hij.''Een zeearend''.  Graytail verstopte zich in een schaarse pluk dor gras en wenkte Nightstar met zijn staart. Maar hij was te laat geweest. De zeearend had hen opgemerkt en vloog geruidloos op hem af. Alsof wij hen nog niet gezien hebben Dacht hij gëirriteerd.

~~Maakt niet uit Wink
Nightstar
Leader
Nightstar

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptywo nov 27, 2013 4:27 pm

Geschrokken keek Nightstar op naar de zeearend. Die steeds lager ging vliegen, dus ook meer richting hen. Ze zag dat Graytail zich probeerde te verstoppen in het een stukje gras. 'Er is geen tijd meer om te verstoppen, we moeten rennen en hem proberen af te schudden of ons verstoppen' Miauwde ze zo kalm mogelijk. 'Volg mij, ik weet een goeie plek om te verstoppen voor dat beest!' Snel rende ze richting een gespleten rotswand, waar de zeearend niet doorheen zou kunnen vliegen. Snel zakte ze omlaag om er tussen te komen. Haar rug kwam net tegen de bovenwand en haar buik raakte de onderwand. 'Zou hier de zeearend tussen kunnen komen?' Miauwde ze angstig naar Graytail.
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptyzo dec 01, 2013 10:41 am

Ik denk het niet Andwoorde Graytail kalm. Hij rende naar de spleet toe en wrong zich ertussendoor. En als dat beest er wel tussendoor komt scheuren we hem aan stukken. In de lucht vormt hij een grote gevaar dan in een rotsspleet. Blufte hij. Hij stond op en zag dat de rotsspleet ver beneden doorliep. Waar zou dit heenleiden? Dacht hij nieuwschierig. Hij trok nieuwschierig met zijn oor en wou een stap richting de duisternis zetten. Hij voelde water. Heel veel water. Het ijskoude water omklemde zijn poot met koude en Graytail zette geschokt een stap achteruit. Hij tastte met zijn poot naast het water en voelde een dunne richel naast het water. We kunnen hierlangs vluchten als de arend toch bij ons komt.Stelde Graytail vast. Zijn stem galmde door de grot. Nu zijn ogen aan het duister waren gewend zag hij dat de grot oneindig doorliep. Er stroomde een ondergrondse rivier onder de terratoria's. Als deze grot ergens anders uitkomt... Hebben we een vluchtroute.. Fluisterde hij in zichzelf. Hij keek achter zich naar Nightstar of ze ook al door de spleet was gekomen.
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com
Nightstar
Leader
Nightstar

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptydi dec 03, 2013 5:42 pm

Nightstar was pas één keer eerder in de grot geweest. Ze zag dat Graytail in het water was gestapt en vragend keek naar de doorlopende grot. 'Deze grot loopt heel ver door, maar...Ik ben wel nieuwsgierig en het komt vast ergers uit en dan vind die zeearend ons vast niet meer...!' Voorzichtig zette ze haar poten in het ijskoude water. Ze voelde haar poten prikkelen. 'Wacht even ik kijk waar de Arend is gebleven' Kort keek de door de rotswand. Ze maakte een schrik beweging. 'We hebben niet veel keus, de zeearend heeft ons in het oog. Als we snel door de rots gaat schudden we hem af!' Kort wachtte ze op antwoord van Graytail.
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Emptywo dec 04, 2013 2:11 pm

''Oke, Is goed!'' Andwoorde Graytail snel. Hij sloop langs de strook steen naast het koude water, bang om erin te vallen. Op dat moment gleed hij bijna uit van schrik. De zeearend probeerde woest slaand met zijn vleugels zich in de grot te wringen. ''Shit!'' Zei Graytail. ''Hij is bijna in de grot!''

Sorry voor de korte topic Sad. Ik heb zo een advies gesprek. (Ik hoop havo-vwo Very Happy)
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar   Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar Empty

Hunting~Cliffs~~For Graytail & Nightstar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hunting (open voor iedere kat)
» Elders for hunting? [open for the pantherclan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Terratoria's en Kampen :: cliffclan :: cliffs-
Ga naar: