Onderwerp: Elders for hunting? [open for the pantherclan] di okt 22, 2013 8:22 am
Pinecone had tegen haar clan gezegt een frisse ochtendwandeling te gaan maken maar dat liet ze links liggen, de koppige poes wou gaan jagen,vechten of wat voor een warriortaak dan ook.Waarom werd het mij verplicht me bij de oudsten te voegen?Ik zou nog een uitstekende warrior zijn!Pinecone hoorde het schelle gepiep van een muis wat haar aan haar apprenticetijd liet denken.De eerste prooi die ik ving, was muis..Pinecone zette al haar zintuigen op scherp,en sloop behoedzaam op de muis af.De muis had haar net gehoord maar het was al te laat voor het beestje,Pinecone doodde het met een snelle beet en begroef het in de modder van de Swamps om het later op te halen.Als ze denken,dat ik oud en zwak ben,hebben ze het mooi mis!Zei Pinecone in stilte. Op dat moment hoorde geritsel, en een stem achter zich,waarbij er daarna een sterke Pantherclangeur over haar woei.Natuurlijk! Lekker slim van je om tegen de wind in van het camp te gaan! De stem zeiPinecone! Wat doe je hier?
de eerste die reageert is de stem
Icecrystal Deputy
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 15-10-13
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] di okt 22, 2013 4:34 pm
Icecrystal zag dat Pinecone het kamp verliet. Nieuwsgierig volgde ze de kat om te kijken wat ze nou eigenlijk van plan was. De witte poes volgde de geur van Pinecone. Ze had erg geluk dat de wind tegen haar in stroomde, zo kon ze haar spoor nog beter ruiken! De Deputy van de Pantherclan keek voorzichtig vanaf de struiken, om te kijken wat ze aan het doen was. Kort hield ze zich stil in het moeras. Ze voelde de koude natte grond op haar witte haren. Waarom moest het nou nu zo nat zijn? Ze probeerde dichterbij te komen om te kijken wat de Elder nou eigenlijk precies aan het doen was. Voorzichtig liep ze de struiken uit naar Pinecone. 'Pinecone! Wat doe je hier?' Miauwde de kat een beetje geïrriteerd. 'Waarom ben je niet veilig in het camp?' Miauwde ze al wat rustiger.
Pinecone
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 16-10-13
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] wo okt 23, 2013 6:46 am
Pinecone draaide zich abrupt om en zag dat Icecrystal haar had gevolgd. Ik ben dan mischien oud .Maar niet zwak.Ik wil weer krijger zijn en mijn clan dienen, en niet lui in het oudstenhol liggen te wachten tot iemand mij prooi brengt Zei de poes koppig.Ik ben vele manen geleden gedwongen elder te worden,ik was een prima krijger en zou dat nu nog steeds zijn als niemand mij zwak inschatte.Zei ze wat geírriteerd.Pinecone ging zitten en sloeg haar staart om haar poten wachtend op een andwoord van Icecrystal
Icecrystal Deputy
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] wo okt 23, 2013 7:31 am
Icecrystal schrok een beetje van de koppigheid van Pinecone. 'Laat dan maar eens wat zien! Ik ben wel benieuwd wat jij allemaal in huis heb!' Geïrriteerd was Icecrystal nu wel weer. 'Als je goed genoeg bent kan ik het altijd nog bespreken met Cliffstar! Als je te zwak bent dan zul je een Elder moeten zijn!' Ging ze verder. Ze ging geduldig zitten. 'Laat maar wat goeds zien! Zorg dan voor jagen en vechten! Jij kiest er zelf voor!' Geduldig wachtte ze wat de Elder haar zou antwoordde.
Pinecone
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] wo okt 23, 2013 8:51 am
Pinecone zei scheinheilig Oké, ik val je aan en hou mijn nagels ingetrokken. Je moest eens weten wat er met je zou gebeuren als je van een andere clan was. Pinecone sprong van links naar rechts om Icecrystal in de war te brengen. Ze hield expres haar blik op Icecrystals poten maar Wierp zich op haar schouders en drukte haar tegen de grond.Goed genoeg?Zei Pinecone met een grijns op haar gezicht.Komop verdedig jezelf eens!Zei de poes grappend. Het was natuurlijk nogal een onverwachte aanval.
Icecrystal Deputy
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] wo okt 23, 2013 2:46 pm
Icecrystal keek opzij om te kijken hoe Pinecone zou aanvallen. Ze verwachtte geen sterke aanval dus hield ze zich wat slapper. Opeens werd ze tegen de grond aangedrukt, Pinecone was sterker dan ze verwacht had! 'Goed genoeg? Komop verdedig jezelf eens!' Miauwde Pinecone. Even wachtte ze met zich te verdedigen. Ze rolde zich om, om uit de greep van Pinecone los te drukken. Met een snelle sprong, sprong ze achter haar. Vanachter besprong ze haar. Kort hield ze haar tegen de grond. Toen liet ze haar opstaan. Ze gaf een knikje dat ze genoeg had gezien van haar techniek. 'Je bent beter dan ik dacht! Je moet de Clan laten zien wat je nog allemaal in huis heb! Dan is de kans er dat je opnieuw Warrior kan worden'
Pinecone
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] wo okt 23, 2013 5:02 pm
Pinecone's ogen straalde bij Icecrystals lof 'Je bent beter dan ik dahct! Je moet de clan laten zien wat je nog allemaal in huis hebt! Dan is de kans er dat je opnieuw Warrior kan worden' Zei Icecrystal. Pinecone voelde zich net weer die jonge leerling, die zo blij was krijger te worden.Pineconewas bij de Moonclan opgegroeid. later is ze bij de clan van haar partner en kittens gaan wonen.Haar hart lag nu bij de Pantherclan en ze was een trouwe krijger geweest die veel werd gerespectteerd door de clan.'Zou dat nu nog zo zijn?''Vinden ze me te oud?'Twijfelde ze.Meteen zette ze die nare gedachte uit haar hoofd en zei zelfverzekerd:'Oke!Moet ik ook mijn jaagtecknieken laten zien? Of halen we cliffstar?'
Icecrystal Deputy
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] do okt 24, 2013 5:17 am
Icecrystal keek kort naar de lucht een dikke laag wolken bedekte de zon. 'Ik wil nog wel wat van je jaagtechnieken zien. Hoe je sluipt en je prooi bespringt!' miauwde Icecrystal. 'Volg mij het struikgewas in dan zoeken we verse prooi!' En ze liep richting het struikgewas. Met haar oren gespitst, zocht ze naar prooi. 'Zoek maar een goede prooi om te vangen, je weet hopelijk wel wat je nu te doen staat' Geduldig ging ze zitten, wachtend wat Pinecone haar zou brengen. 'Wees geluidloos als je je prooi besluipt!' miauwde ze nog snel als tip.
Pinecone
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] do okt 24, 2013 6:28 am
Pinecone gaf Icecrystals een kort knikje. Ze snoof de lucht op, en rook heel dichtbij muis.Pinecone liet zich in jacht houding zakken, en zette al haar zintuigen op scherp. Ze liep behoedzaam op de muis af, tot ze dichtbij genoeg was om hem te bespringen.Pinecone sprong naar de muis en doodde het met een snelle beet,zodat hij niet de andere dieren kon waarschuwen. Pinecone legde triomfantelijk de muis voor Icecrystals poten neer.Ben ik goed?Zei Pinecone vrolijk.Ik voel me net weer die aprentice, die zo blij was een warrior te worden.
Icecrystal Deputy
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] za okt 26, 2013 10:03 am
Icecrystal zag hoe Pinecone een muis doodde. Even dacht te na over wat voor antwoord ze zal geven. 'Uhm...Je kan goed vechten en jagen ging je ook makkelijker af dan gedacht, maar...' Kort wachtte ze en ging toen weer verder:'Maar... Uiteindelijk zal Cliffstar het moeten bepalen. Ik kan wel met haar het overleggen. Uiteindelijk moet zij het zeggen!' Miauwde ze. De lucht werd al een stuk donkerder. 'Kom we gaan naar het camp, daar kunnen we wat eten en daarna naar Cliffstar, neem je gevangen muis mee' Miauwde ze tegen Pinecone. En ze liep richting het camp.
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] za okt 26, 2013 3:55 pm
Oké je hebt gelijk, Cliffstar zal het uiteindelijk bepalen. Zei Pinecone. De clan zal wel vreemd opkijken, als ze een Elder met een muis in haar bek het camp in ziet lopen Grinnikte Pinecone.En ze trippelde achter Icecrystal aan naar het camp
~srry fluttopicje, ik zal femke (cliffstar) maandag op school even melden,die zal een ceremonytopic maken over Pinecone van Elden- naar Warrior
Icecrystal Deputy
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] zo okt 27, 2013 11:35 am
'Blijf even daar staan!' siste Icecrystal naar achter richting Pinecone. Een redelijk dikke muis zat daar in het struikgewas zich te wassen. 'Wees stil!' Miauwde ze nog snel voordat ze een de sluiphouding zakte. Sluipend naar de nietsvermoedende prooi, voelde ze de koude moerasgrond tegen haar haren aan klammen. Met een lenige sprong beet ze de muis dood. De verse prooi geur was heerlijk! Snel nam ze hem in haar bek en liep verder naar het camp. Bij het camp legde ze de muis op de prooistapel. 'Nu nog hopen dat je Warrior kan worden!'
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan] zo okt 27, 2013 8:03 pm
Ik hoop het inderdaadZuchtte Pinecone. Wat als Cliffstar het er niet me eens is?Moet ik mijn tijd dan weer gaan verdoen in de Eldersden?Pinecone keek Icecrystal smekend aan maar wist dat het geen zin had, uiteindelijk zou Cliffstar de beslissing nemen, of ze weer warrior werd of eldef bleef. Ze legde haar muis op de hoop prooi.
~ik maak morgen een topicje aan in het camp ok?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Elders for hunting? [open for the pantherclan]