Onderwerp: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] di okt 22, 2013 3:48 pm
Purplefur zuchtte. De blauwgrijze, gehavende kater was geschokt geweest door de dood van de oude leader. Maar, nu was een van zijn weinige vrienden, Silverstar, leader geworden. En hij had de eer gekregen deputy te worden. Hij had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het hem zou lukken. Natuurlijk, hij was een goede warrior, maar hij was nooit speciaal geweest of iets dergelijks. Nuja, wel speciaal, maar op de verkeerde manier. Doordat hij altijd een wat raar woordgebruik had gehad werd hij als een buitenstaander beschouwd door de betere jagers. Hijzelf was niet bepaald een goede jager; in vechten was hij beter. En natuurlijk door zijn afkomst en uiterlijk. Hij had geen idee wie zijn ouders waren geweest of uit welke clan ze kwamen. En zijn uiterlijk was al helemaal vreemd. Hij was een lange kater wiens poten niet helemaal recht waren, en in zijn lange vacht zaten donkere strepen die niet symmetrisch over zijn schouders liepen. Hoe vaak hij zijn vacht ook schoonmaakte; altijd bleef er wat stof of zand achter. Hij was op het moment wel blij. Blij omdat hij eindelijk gerespecteerd werd door zijn clanmates. Een glimlach sierde zijn brede kop en hij keek naar het klaterende water wat onderaan de waterval het meer in plonsde. Hij hield van deze plek.
-OPEN voor iedereen- (liefst moonclan)
tsunami
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 22-10-13
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] wo okt 23, 2013 6:53 pm
Tsunami was het Moonclanterratorium in geslopen op oek naar prooi.Hier hebben ze de lekkerste muizen Grinnikte Tsunami. Hij zag dat hij bij een waterfall was aangekomen, de moonwaterfall. Een bijzondere plek die geérd werd door de clans, en vooral door de Moonclan. Nu pas zag hij dat er ook een Moonclancat zat. Wat een raar beest! Dacht hij in zichzelf. Tsunami zag de vrolijke schittering in zijn ogen, en zijn zelfverzekerheid.[i]Zou ik deze kat aan kunnen? Om de Moonwaterfall over te nemen?Nee natuurlijk niet! Hij heeft een hele clan! En hij is niet alleen zoals...ik.....[i]Tsunami stapte expres op een berg kiezels waarvan de kat zou opkijken. Hij verstopte zich snel achter een rots en wachtte tot de kat bij de berg ging kijken, zodat hij ondertussen naar de waterfall kon sluipen om at te drinken en een muisje mee te pikken.
Purplefur
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 18-10-13
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 3:56 pm
Purplefur schrok op uit zijn diepe gedachten toen hij een ratelend geluid, waarschijnlijk door kiezels veroorzaakt, achter zich hoorde. Met een opgetrokken wenkbrauw sprong hij op. Hij snoof kort, geen Moonclangeur. Een indringer? Ja, waarschijnlijk. Hij draaide net snel genoeg zijn kop om om een schim de heuvel af te zien lopen, naar een rots toe. Hij kneep zijn blauwpaarse ogen tot kleine spleetjes. Dacht deze indringer hem te slim af te zijn? Mooi niet. Hij liep nonchalant in de richting van het kamp, alsof het hem geen moer boeide dat er een rare gast op zijn territory rondsloop. Toen hij ongeveer uit het zicht van de schim was zette hij zich af en sprong een boom in. In een paar sprongen was hij boven de schim. Hij grauwde haast onhoorbaar, liet zich uit de boom vallen en zetten zijn sterke klauwen in de schouders van de kat.
tsunami
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 4:06 pm
Tsunami schreeuwde het uit van pijn, en bedacht meteen hoe stom hij was geweest. Woedend gooide Tsunami de Moonclancat van zich af, en schoot Hem te lijf.Woedend sissend drukte Tsunami de vreemde kat tegen de grond en stond klaar om hem in zijn nek te bijten, zodat de kat de starclan snel kon ontmoeten. Tsunami was een van de weinige Rogues die in de Starclan geloofde. Zijn hart begon sneller te kloppen bij de gedachte een kans te krijgen deze kat te doden. Is dit wat je wil?Wil je moorden? NEE!Natuurlijk niet!Dacht Tsunami. Tsunami verranderde van positie en boorde zijn tanden diep in zijn schouders.Had deze kat gemerkt dat ik weigerde hem te doden?
Purplefur
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 4:23 pm
Purplefur krabbelde snel op en negeerde de pijn in zijn schouder. Hij was flink wat gewend, waardoor hij de beet in zijn schouder nauwelijks merkte. Hij deed alsof hij de rogue over zijn kop wou krassen, maar inplaats daarvan dook hij onder de poten van de kat en hij haalde zijn sterke nagels over de zachte buik van de indringer, de rogue. Hij gaf de kater vanonder een kopstoot, waarna hij nogmaals over de dunne keelhuid van de vreemdeling krabde. 'Hoe durf je hier mijn territory in te komen! En je hebt kennelijk het lef om mij, een deputy aan te vallen.' Purplefur was niet voor niets deputy gekozen. Wat dacht deze rogue wel! Hij liet zijn klauwen nog op de buik en nek van de kat staan, zijn nagels diep in zijn huid.
tsunami
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 5:16 pm
Tsunami schreeude het nogmaals uit van pijn en werd nog woeste toen hij hoorde wat de kat zei: 'Hoe durf je hier mijn territory in te komen! En je hebt kennelijk het lef om mij, een deputy aan te vallen.'. Tsunami schreeuwde boosIk had je kunnen vermoorden muizenbrein! Maar ik vertikte het een moord op mijn geweten te hebben!Tsunami voelde een steek van pijn door zich heen gaan, maar negeerde het dit keer.Je moest eens weten hoe moeilijk ik het hier heb! En kijk jouw dan! Ik word hier aangevallen door een rare kat met paarse ogen! Tsunami schopte de kat van zich af.Maar door het gewicht van de andere kat werd hij tegen een rots aangesleurd.Tsunami voelde een tintelign en kramp door zijn lijf trekken,en hij dacht dat hij nu snel zou sterven, maar hij hoorde de zachte stem van zijn dode zusje:Rustig maar Tsunami, je hebt nog een heel leven voor je....Tsunami schreeuwde het nogmaals uit van pijn en voelde weer een een tinteling door zijn lijf gaan. Hij zei zwakjes:Alsjeblieft...maak er geen eind aan...ik zal me nooit meer in jullie terratorium vertonen...
silverstar Admin
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-10-13 Woonplaats : rozenburg
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 5:23 pm
Silverstar had al die tijd toegekeken naar het gevecht vanachter een grote rots. De Roguegeur had haar geur maskeert en niemand had haar opgemerkt.Ze keek geschokt toen ze de Rogue daar tegen de rots zag liggen met een gescheurd oor,opengereten buik en een litteken door zijn rechteroog.Deze kat is gevaarlijk bezig, maar hij is jong...Dacht ze.Ik kan hem het best gevangen nemen...Silverstar wou zich niet veel langer verborgen houden en zei kalm maar luidt.Purplefur,Rogue stop nu met vechten!De strijdt is voorbij!We nemen deze kat gevangen, zodat hij de andere clans geen last meer zal bezorgen!Silverstar slikte even en vervolgde:Purplefur,kan deze kat denkej zelf lopen, of moet ik hem ondersteunen?
Purplefur
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] do okt 24, 2013 5:46 pm
Purplefur knikte op de woorden van Silverstar. Hij veegde het bloed op zijn klauw af aan het mos, en haalde zijn schouders op. 'Ligt eraan. Ik heb hem niet al te erg verwond, maar misschien is het toch teveel voor hem' Hij wendde zich met een blik waarin koud vuur brandde op de rogue. 'Kan je lopen, rogue?' hij gebruikte expres het woord 'rogue' om de kat te laten merken dat hij nu echt in de problemen zat.
~sorry, flutje xD
tsunami
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] vr okt 25, 2013 6:05 am
'Kan je lopen, rogue?' Zei de Deputy van de Moonclan. 'Natuurlijk kan ik lopen!Mislukte uilenbal!'' Het woord dat de kat gebruikte ''Rogue'' stak hem in zijn hart.'Waarom zijn Rogues zo slecht? Omdat ze niet clangeboren zijn?'.Tsunami zuchtte en wendde zich nu tot Silverstar.'Ik kan het niet accepteren dat JIJ mij gevangen neemt!Ik ben een vrije kat'.Tsunami stond kreunend op en wist dat het geen zin had tegen te stribbelen, deze katten waren met 2,En ze waren zeker niet de minste.Hij moest maar afwachten met wat er ging gebeuren,Vermoorden ze me? Of houden ze me eeuwig vast? Accepteren ze me? Of laten ze me vrij? Hij wist het allemaal niet, maar wat hij wel wist was dat gevangenen zijn geen pretje was.
~maakt niet uit die van mij is ook niet al te lang.
Laatst aangepast door tsunami op vr okt 25, 2013 6:09 am; in totaal 2 keer bewerkt
Purplefur
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] vr okt 25, 2013 12:47 pm
.'Ik kan het niet accepteren dat JIJ mij gevangen neemt!Ik ben een vrije kat' Siste de rogue. Purplefur sprong voor zijn leader, voor het geval de rogue Silverstar zou proberen aan te vallen. 'Jij loopt met ons mee naar het kamp, daarna zullen we wel verder zien. En waag het eens om één poot uit te steken naar Silverstar..!' mauwde hij verdedigend. De rogue kon doen wat hij wou, maar van Silverstar bleef hij af! Purplefur wou niet dat zijn leader iets zou overkomen. Silverstar kon het niet veroorloven een leven te verliezen, ookal had ze er nog negen.
-Haha xD
tsunami
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN] vr okt 25, 2013 1:54 pm
'Jij loopt met ons mee naar het kamp, daarna zullen we wel verder zien. En waag het eens om één poot uit te steken naar Silverstar..!' Zei de Moonclakat.'Alsof ik nu tegen jullie leider op zou kunnen! Je ziet toch zo dat ik nu vreselijk gewond ben!Ben je verliefd op dat ding ofzo?'Snauwde de Rogue woedend. Waar heb ik mezelf in geleidt?Was het enige waar tsunami nog aan kon denken. Hij liep braaf en stil mee tot ze uiteindelijk een grote struik bereikte... wat niet zomaar een struik was... maar het kamp.
~~ik maak straks een topic aan in het kamp~~
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I'm the new deputy, deal with it- [OPEN]