Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warrior Cats

Een Nederlandstalig Warrior Cats forum!

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 14-10-13
Leeftijd : 22

REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen] Empty
BerichtOnderwerp: REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen]   REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen] Emptydi okt 15, 2013 2:20 pm

1. Niet vloeken/schelden
2. Geen topics buiten het forum (behalve in de speciale topics daarvoor)
3. Maak passende namen bij je kat, zoals: Redtail voor een rode kat en Blacktail voor een zwarte kat
4. Niet spammen!
5. geen reclame maken voor je eigen forum behalve op speciale pagina,s die daarvoor zijn aangegeven, dit mag maar 1 keer in de week
6. niet doen of je de admin of een medewerker van het forum bent, als iemand dit doet meld het bij mij. ik zal nooit op een ander account dan dit zeggen dat ik de admin ben! (met uitzondering voor silverstar en graytail)
7. niet meer dan 1 leider spelen! dit maakt het leuker voor anderen, zodat jij niet alle leiders speelt.
8.rpg is leuk, maar zorg wel dat het leuk blijft!
9. als je van clan wilt verranderen mag dat tot ik aangeef dat het niet meer mag, vanwege at het teveel gebeurt
10.er komen nieuwe clans bij minsters 20 leden
11.zeur niet om rangs (admin mod)
12.als je een verboden liefde speelt (bijv. grijsstreep en zilverstroop x) en je wilt kittens, overleg dat met je clanleider EN de admin
13.als je een mod of leider bent word je gebant en/of ontnomen van je positie als je je macht misbruikt!
14.heb respect voor elkaar.
15.kittypets mogen WEL een topic aanmaken in het woud als dat is besproken met de clan van dat terratorium.
16.geen dp,s! je kan altijd je bericht nog bewerken als iets mis is!
17.zeg het als je account innactief word of als je een tijdje niet online komt, zo kunnen anderen daar rekening mee houden
18.en de allerbelangrijkste regel: maak lol!

Als je dit hebt gelezen kan je lekker aan de slag gaan met de rpg en een kat aanmaken. vragen? ga naar Moonbow , Silverstar of Firestar!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com

REGELS! [lees eerst voor je gaat spelen]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels voor de hoge rangen
» hunting (open voor iedere kat)
» A new Leader, a new task (OPEN VOOR SUNCLAN-SPT)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Regels-
Ga naar: