Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warrior Cats

Een Nederlandstalig Warrior Cats forum!

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Firestar
Admin
Firestar

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 15-10-13

Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Empty
BerichtOnderwerp: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptywo mei 21, 2014 3:54 pm

My head is twisting, my heart is pumping, my paws are running, stars will make my sky bright, my heart is clear now, there's enough space for loving you

De rode kater keek schichtig om zich heen. Hij voelde zijn hart kloppen. Hij naderde het einde van zijn gewone leven, naar het begin van een leven vol trammelant en sores. De warmte van de lente omringde hem, maar vanbinnen voelde hij zich koud, kil, terwijl de gierende wind in zijn lichaam zijn hart deed kloppen. Het was hier ruig, een gebied vol grijs gesteente, er zou nauwelijks prooi te vinden zijn op een koude winterdag. Hij had zijn grote liefde meegenomen, hij zou steun vinden in haar aanwezigheid. Firetwist voelde haar zachte adem in zijn nek. "Ben jij ook zenuwachtig?" vroeg hij. Daar was de Moonpool al bijna... Zenuwachtig keek hij naar de zwarte poes, wachtend op steun, die hij zou hoogstwaarschijnlijk zou krijgen.

~Eerste post gereserveerd voor Moonbow, Eline, zou jij even de sluitpost willen maken voor ons topic bij de SunClan? Thanks. cat 
I'm like, reaching the stars, just a few hours, minutes, seconds... Then I will find out I love you...
Firetwist~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.warriorcats.bestofforum.com
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 14-10-13
Leeftijd : 22

Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptydo jun 05, 2014 2:48 pm

''Ben jij ook zenuwachtig''. Hoorde Moonbow Firetwist zeggen. ''Ja, best wel.''. Gaf Moonbow toe. Ze was nog nooit in contact gekomen met de Starclan. En zou zei bij de Moonpool ook iets mee te zien krijgen? Moonbow wou ook weer niets zekeren... Ze keek naast zich, waar Firetwist stond. Ze hield van hem... Waarom had hij specifiek haar meegenomen naar de Moonpool? Voelde hij hetzelfde voor haar als zei voor hem? Het was nu al donker en het zou niet lang duren of de maan zou bovenaan de hemel staan. De zon had zich allang achter de horizon verborgen en het rotsoppervlak glinsterde in het licht van de maan, die zich nu als halve sikkel vertoonde. Moonbow wist dat ze rond deze tijd niet meer dan een zwarte schim was in de nacht. Perfecte camouflage. Alleen haar heldere gele ogen verraaden alles. Weer keek ze naast zich. Zou Firetwist echt ook van haar houden? Ze trippelde wat dichter naar hem toe en streek zachtjes haar vacht langs de zijne. Ze waren nog lang niet bij de Moonwaterfall, Want ze hoorde zacht het geraas van de Moonwaterfall heel erg in de verte. Maar ze wist dat ze snel bij de Moonpool zouden aankomen. Een zachte kriebeling in haar buik wat van Liefde of Zenuwen kon zijn. ''Kom ik hoor de Moonwaterfall al.''. Zei Moonbow zelfverzekerd, met een glans van vreugd en liefde in haar ogen, Terwijl de Firetwist recht aan keek.

Laatst aangepast door Moonbow op za jun 07, 2014 5:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com
Firestar
Admin
Firestar

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptydo jun 05, 2014 3:15 pm

''Ja, best wel.'' Dat was het antwoord dat Moonbow gaf. De zwarte poes was nauwelijks zichtbaar in het zwakke maanlicht. ''Kom ik hoor de Moonwaterfall al.'' Firetwist liep mee, zwijmelend over Moonbow. Rustig keek hij in het rond, totdat hij een scherpe stem hoorde. Het was een MoonClanpatrouille.

Firetwist~[/size]
Moonbow
Admin
Moonbow

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptyvr jun 27, 2014 5:25 pm

Moonbow schrok op toen ze een scherpe stem hoorde. Ze keek verwildert op. In het zwakke maanlicht zag ze zwakke sillouetten van katten. Hoeveel het er waren zag ze niet maar ze rook de onmiskenbare lstank van de Moonclan. ''Oh nee he... Moonclan... Maar ze moeten ons wel doorlaten! Firetwist krijgt zijn 9 levens!'' . Dacht ze schril. Daarnet nog zo opgewonden, nu vol moed ging ze overeind staan. Deze katten waren niets vergeleken met de wil van de Starclan.

~~Laten we Moonclankatten meespelen in deze topic? Ik heb Silverstar.
https://dutchwarriorcatsfire.actieforum.com
Firestar
Admin
Firestar

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptyza jun 28, 2014 10:28 am

~Jup! (z doet het nauwelijks)
De MoonClanpatrouille kwam duidelijk hun kant op. Moonbow had ze ook gezien, en keek verwilderd op. Firetwist stapte met stalen zenuwen op de patrouille af, en miauwde kalm: "Hallo Silverstar, ik neem aan dat ik toestemming heb om hierheen te gaan?" Firetwist wachtte even rustig op antwoord, voordat hij vervolgde: "Ik ga mijn negen levens ontvangen, ik heb dus het volledige recht om hier te zijn, de SunClan is nu onder leiding van Yellowdust." Firetwist probeerde zijn stalen blik uit, een donkergroene blik die menig kat al had ervaren.
Purplefur

Purplefur

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-10-13

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptydi jul 15, 2014 9:06 am

De blauwgrijze deputy liep met grote passen door zijn territorium. Hij keek achter zich of zijn katten volgden, en toen dit het geval was verhoogde hij zijn tempo een klein beetje. Hij hield halt voor Firetwist, de SunClan deputy. "Hallo Silverstar, ik neem aan dat ik toestemming heb om hierheen te gaan?" mauwde hij. "Ik ga mijn negen levens ontvangen, ik heb dus het volledige recht om hier te zijn, de SunClan is nu onder leiding van Yellowdust." Firetwist staarde Purplefur en Silverstar diep aan. Purplefur staarde net zo strak terug, met zijn hypnotiserende paars-blauwe ogen. 'Ik neem dus aan dat de vorige leader is overleden? Spijtig dit te horen.' Hij had de andere leader niet goed gekend; hij werd tot deputy benoemd vlak na de laatste gathering. Maar toch, beter vriendjes blijven met SunClan. Hij zwiepte zijn staart kort heen-en-weer.

-Mag ik me erin mengen? xD-
silverstar
Admin
silverstar

Aantal berichten : 31

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptywo jul 16, 2014 4:45 pm

-Van mij wel Wink

Silverstar liep naast haar Deputy Purplefur. Het was donker en ze zag 2 sillouetten van katten zwart afgetekend in het maanlicht. Ze herkende de rode kater Firetwist, de Deputy van de Sunclan, die ze vaker had gezien op een big gathering en zag dat hij een zwarte poes met zich mee had. Toen ze hen passeerden miauwde Firetwist: "Hallo Silverstar, ik neem aan dat ik toestemming heb om hierheen te gaan?,Ik ga mijn negen levens ontvangen, ik heb dus het volledige recht om hier te zijn, de SunClan is nu onder leiding van Yellowdust.". Purplefur nam het gesprek over: ''Ik neem dus aan dat de vorige leader is overleden? Spijtig dit te horen.'' Miauwde hij. Silverstar keek Firetwist aan. ''Is Skystar overleden? Hij was een goed leader. Ik neem aan dat je een nieuwe Deputy moet kiezen of hebt gekozen?'' Silverstars grijszilvere pels glansde in het maanlicht en toonde haar slanke lange lijf, Waardoor ze snel en wendbaar was. Haar blauwe ogen glansden. Als de oudste leader Skystar was overleden, zouden er veranderingen plaats vinden in de clans. Ze hoopte dat de nieuwe leader Firetwist niet te oorloglustend was.
Firestar
Admin
Firestar

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptywo jul 30, 2014 3:54 pm

Een andere kater was ook bij de patrouille, Firetwist nam aan dat dat de Deputy was. 'Ik neem dus aan dat de vorige leader is overleden? Spijtig dit te horen.' De kater leek jong, dus de kans was groot dat hij Skystar niet eens gekend had. "En wie ben jij? De Deputy neem ik aan? Ik ken je niet goed, je moet pas net tot Deputy benoemd zijn. Gefeliciteerd. Je zal het vast goed doen." De felrode kater had allang door dat de Deputy alleen maar aardig deed om vriendjes te blijven. Daarom had Fire precies hetzelfde gereageerd. Hij kende de kater niet, de kater kende hem niet, en ze hadden dus niets met elkaar te maken. De kater had paarse-blauwe ogen, wat erg ongewoon was voor een kat. De kater met de paarse ogen keek hem strak aan en zwiepte met zijn staart. Silverstar begon te praten. ''Is Skystar overleden? Hij was een goed leader. Ik neem aan dat je een nieuwe Deputy moet kiezen of hebt gekozen?'' Haar zilveren vacht glansde in het maanlicht, en deed de zachte pels bijna verdwijnen. Haar blauwe ogen glansden. Hij wist zelf ook, dat Silverstar hoopte dat hij een goed leader zou zijn. "Ik moet nog een Deputy kiezen, maar ik ben al aan het nadenken. Skystar was een goed leider, en ik hoop dat hij in mij een goede opvolger gekozen heeft. Ik hoop het wel, maar mocht dat niet zo zijn, moge StarClan mij dan snel opnemen in haar gelederen. Skystar waakt over ons en over alle katten in het hele woud. StarClan zal ons pad verlichten op weg naar betere tijden." De rode kater keek haar rustig aan. Zijn ogen waren nu zeegroen.
silverstar
Admin
silverstar

Aantal berichten : 31

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Emptyzo aug 24, 2014 10:21 am

"Ik moet nog een Deputy kiezen, maar ik ben al aan het nadenken. Skystar was een goed leider, en ik hoop dat hij in mij een goede opvolger gekozen heeft. Ik hoop het wel, maar mocht dat niet zo zijn, moge StarClan mij dan snel opnemen in haar gelederen. Skystar waakt over ons en over alle katten in het hele woud. StarClan zal ons pad verlichten op weg naar betere tijden.". Hoorde Silverstar, Firestar miauwen. Hij sprak met moed en straalde gezag uit. Maar ze wist dat hij een goede clan-leader zou worden. Zijn ogen waren nu zeegroen, en lichtten op alsof er een kat uit the silverpelt in zijn lichaam had plaats genomen. Ze boog haar kop. ''Ik weet dat u een goed leader zal zijn. Trek verder naar de Moonpool, en ontvang uw negen levens.'' Silverstar keek omhoog naar de silverpelt. De nacht was zo helder.. Zo mooi.. De maan stond bijna bovenaan de hemel. ''Haast u''. Zei ze vlug, terwijl ze wachtte tot Firestar en de zwarte poes zouden vertrekken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)   Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille) Empty

Reaching The Stars (Leaderceremonie Firetwist~Firestar) (Moonbow~MoonClanPatrouille)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The stars: Warrior cats fan storie. (Moonbow)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Terratoria's en Kampen :: Moonclan :: moonpool-
Ga naar: