Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warrior Cats

Een Nederlandstalig Warrior Cats forum!

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Red snow {Warriors fanfic}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dawnstar
Leader
Dawnstar

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 22-10-13

Red snow {Warriors fanfic} Empty
BerichtOnderwerp: Red snow {Warriors fanfic}   Red snow {Warriors fanfic} Emptyvr dec 27, 2013 2:45 pm

PROLOOG

Een doodse stilte maakte zich meester van de grot. De spanning die tussen de twee katten was, was bijna te snijden. Uiteindelijk wendde de ene, een kater op wiens vacht een vreemd schijnsel lag, zijn ogen af. Hij zuchtte kort. 'Dawnstar, ben je zeker hiervan?' een koude blik verscheen in de ogen van de lichtoranje poes. 'Wat denk je zelf, muizenbrein?' mauwde ze op een spottende toon. 'Natuurlijk. Mijn clan is alles voor mij. Ik zal alles doen om Poleclan te beschermen, zelfs al moet ik mijn ziel aan de dark forest verkopen.' ze staarde de kater diep aan, welke zijn hoofd nog verder afwendde om haar blik te ontwijken. Kort leek het erop dat je een verdrietige glans kon zien in zijn ogen, maar al snel werd zijn blik weer serieus. 'Ik ben bang dat ik je dan moet teleurstellen' murmelde hij. Dawnstar's ogen werden groot van verassing. De poes deed kort een stap achteruit. 'Hoe bedoel je, Redstar?' siste ze aanvalLend tegen de kater. 'Ik bedoel dat je dan ook echt naar de dark forest zal gaan' antwoordde hij toonloos. 'Maar,' vervolgde hij, terwijl hij een stap dichterbij Dawnstar kwam. 'Ga achteruit, idioot!' instinctief haalde Dawnstar haar nagels over het oor van de kater. De kater leek niet gewond. 'Je weet dat je een geest niet gewoon kunt doden' sprak de kater, bestraffend. Dawnstar snoof geïrriteerd, en gebaarde met haar klauw dat hij verder moest gaan. 'Maar,' begon hij opnieuw, 'Er is nog een andere manier.' De gespierde poes haar spottende uitdrukking veranderde op slag. Een koude, dwingende blik verscheen in haar ogen, en ze sprong naar de kater toe, haar nagels op zijn keel zettend. 'Wat?' siste ze. 'Er is nog een andere manier' de kater deed een stap naar achteren. 'Maar bedenk wel; overal is een prijs voor te betalen...'

COVER:

DE CLANS

POLECLAN

Leader: 
Redstar, rode kater met slechts een halve staart [4 levens]
Apprentice: Batpaw

Deputy:
Iceflower, lapjespoes
Apprentice: Marshpaw

Medicine cat:
Dyingsight, zwarte  kater
apprentice: Pidgeonpaw

Warriors:

Lightfrost, bruine kater met een witte staart
apprentice: Cleverpaw
Scarpelt, bruine gestreepte poes met vele littekens
Apprentice: Blazepaw
Juniperberry, glanzend zwarte kater met rode ogen
Nightsky, zwarte poes met glanzende, witte vlekjes.
Birchtail, gelige kater
Apprentice: Deerpaw
Banefur, grote witte poes met een groot litteken over haar rug
Apprentice: Dawnpaw
Bluestream, grijze poes met blauwe ogen.

Apprentices:
Pidgeonpaw, grijs katertje. Med.cat apprentice
Cleverpaw, zwarte kater. Ruige, stoffige vacht.
Deerpaw, bruine poes.
Blazepaw, oranje kater
Dawnpaw, lichtoranje poes met blauwe ogen
Batpaw, knappe zwarte poes met opmerkelijk grote oren
Marshpaw, donkerbruine poes

Queens:
Iceclaw, mooie witte poes
Dragonfrost, lichtbruine poes

FEATHERCLAN

Leader:
Dreamstar, mooie witte poes [9 levens]

Deputy: