Onderwerp: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ zo nov 03, 2013 11:27 am
Ik (eline) Heb mischien een idee voor een grote verhaallijn. Dat er jagende twoleggs met hun doggs het woud in komen, en alles moorden wat ze zien. (dit zijn illegale jagers en kennen geen genade). dus ze moorden konijnen,vossen,vogels,dassen en ook.... katten. als je wilt kun je deze verhaallijn aanvullen met leuke/spannende ideeën! ik heb hier alvast een lijstje waar je je voor kan aanmelden:
katten die gewond raken van een ernstig letsel: cliffstar,Firestar,Brokenwing, katten die niet al te erge verwondingen oplopen:Dawnstar,Raincolor. katten die sterven door honden:Silverstar(verliest een leven), katten die sterven door twoleggs: katten die de clans verraden en niet meevechten, maar vluchten naar de twoleggplace: katten die de twoleggs voor het eerst ontdekken (het liefst van elke clan 1):dawnstar, cliffstar
ik d8, laten we dit na de aangekondigde grote vergadering doen!(die aankondigingstopic) Fire zal er zijn als een kat die ernstig letsel oploopt. Brokenwing zal ook ernstig letsel oplopen. Raincolor loopt niet al te erg letsel op. (Kunnen StarClankatten ook meedoen maar dan als katten die vaag waarschuwen? Ik heb namelijk ook StarClan kitty)
Laatst aangepast door Starlight op zo nov 03, 2013 4:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dawnstar Leader
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-10-13
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ zo nov 03, 2013 11:46 am
Ik heb Dawnstar voor katten die niet al te erge verwondingen oplopen en Purplefur eventueel voor katten die de twolegs ontdekken.
Starlight
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 01-11-13
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ zo nov 03, 2013 4:31 pm
oke ;)ik zet je erbij, nog iemand ideeën om de verhaallijn aan te vullen?
cliffstar Leader
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 15-10-13 Woonplaats : rozenburg
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ ma nov 04, 2013 9:57 am
ik wil clifftsar aanmelden als kat die ernstig letsel oploopt
cliffstar Leader
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ ma nov 04, 2013 9:59 am
o ja ik wil ook graag de twoleggplace ontdekken
Starlight
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 01-11-13
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ wo nov 06, 2013 6:13 am
fem (cliffstar), de twoleggplace is allang ontdekt. Maar je ontdekt juist als eerste van je clan de jagers in het woud!
cliffstar Leader
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ wo nov 06, 2013 9:20 am
ja dat weet ik maar echt he eline dat kan uje ook ge woon zeggen
Yellowdust Deputy
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 16-10-13
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ wo nov 06, 2013 2:14 pm
ff tussendoor, het is niet Twolegg, maar Twoleg ;3
silverstar Admin
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-10-13 Woonplaats : rozenburg
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ za nov 09, 2013 4:47 pm
'Lol xD Enne.. Ik meld Silverstar ook ff aan als kat die een leven verliest.
Brokenwing
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 21-10-13
Onderwerp: Re: ~~ Grote verhaallijn idee ~~ za nov 16, 2013 2:50 pm
Fire zal er zijn als een kat die ernstig letsel oploopt. Brokenwing zal ook ernstig letsel oplopen. Raincolor loopt niet al te erg letsel op. (Kunnen StarClankatten ook meedoen maar dan als katten die vaag waarschuwen? Ik heb namelijk ook StarClan kitty)