Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-10-13 Woonplaats : rozenburg
Onderwerp: Een gevangene! vr okt 25, 2013 4:27 pm
Silverstar liep met haar Deputy en de Rogue de kampingang in en voelde de blikken op haar en het stel gericht. Ze sprong op de hoge steen en riep luidt:Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun prooi te vangen naar de grote rots komen voor een clanvergadering,Zo als jullie zien is er een Rogue in het midden.De menigte begon boos te roepen,maar Silverstar negeerde het gerumoer.Deze kat is vanaf nu onze gevangeneSilverstar zag de brandende blikken op de Rogue gericht en zei:Ookal is deze kat een gevangene, we moeten hem met respect gehandelen.Silverstar vervolgde:Rogue, stel je voor aan de clan!
~~srry flutbericht
tsunami
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 22-10-13
Onderwerp: Re: Een gevangene! vr okt 25, 2013 4:37 pm
Tsunami was dankbaar voor de Geduldigheid en Respect die Silverstar toonde.Oke, laat ik me dan maar voorstellen aan deze uilenballenclan. Tsunami had uitgerekend een scherpe tong,en was dus niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven.Ik ben tsunami, roguegeboren.Tenminste, mijn vader was van de Moonclan, maar ik heb hem nooit ontmoet,volgends mijn moeder was hij een prachtige bruinzwarte kater, net als ik,hij heette volgends haar oaknose ze zei dat hij dapper was gestorven....Mijn moeder heette errow.Ze was zwart/grijs. Mijn moeder voedde me op, en toen ik 10 moons old was ben ik weggetrokken om op mezelf te gaan wonen.Dat was gisteren dus.Het enige wat ik van de clans wist kwam van mijn moeder.Dat heeft me dus hier gebracht, en nu ben ik jullie gevangene.... Tsunami kon de eizige stilte bijna proeven en hoorde een zacht gemompel onder de katten..Was onze vorige Deputy vader van deze kat?was dat de Roguegeur die we hadden geroken?... Tsunami keek geschokt op en zeiWas mijn vader Deputy?!
Dawnstar Leader
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-10-13
Onderwerp: Re: Een gevangene! za nov 02, 2013 1:37 pm
Purplefur keek met een vreemde blik naar de rogue. De vorige deputy... wat? Maar de vorige deputy was ook Purplefur's vader geweest? De grijze kater keek met een niet-begrijpende blik naar Silverstar. 'Wat? Maar... dan zijn wij halfbroers?' Hoe in starclan's name kon dit waar zijn? Dit was het vreemdste wat Purplefur ooit in zijn leven had gehoord. Hoe was dit mogelijk, Tsunami leek niet eens op hemzelf!
-kort ^^"
silverstar Admin
Onderwerp: Re: Een gevangene! za nov 02, 2013 4:25 pm
ik speel dit even in 2 stukjes
Silverstar:Silverstar keek Tsunami met halfdichtgeknepe ogen aan en zei somber:Het is waar, De vorige Deputy Oaknose heeft me verteld dat hij een geheime liefde had. Hij vertelde over Errow en ik kon het niet over mijn hart krijgen hem te verbieden haar te ontmoeten.Silverstar slikte en keek de clan rond.Errow was mijn zus! Ze is verbannen om een onredelijke reden. Ze werd beschuldigt van kittenmoord. Als zei niet was beschuldigt. Was Tsunami nu Moonclancat.Silverstar keek onzeker van Purplefur naar Tsunami en weer naar Purplefur.Tsunami is mijn neefje. en Purplefur.. Jij bent sinds de geboorte van Tsunami mijn achterneefje.Er klonk een bliksemslag en het begon keihard te regenen. Silverstar zette zich schrap voor de neerkletterende regen, maar bleef moedig staan op de High rock.
Tsunami:Tsunami keek Silverstar met open mond aan.Tante? Halfbroer?Dacht hij verward. Op dat moment begon het te donderen en bliksemen, en sloeg de regen neer op de zanderige grond. Hij schreeuwe boven de herrie uit:Silverstar! Accepteer je me? Of niet! Ik verlaat deze clan, of ik vecht voor deze clan!Jij kiest ...Tante...Tsunami kroop ineen bij de bliksem die voor de grote rots insloeg
Dawnstar Leader
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-10-13
Onderwerp: Re: Een gevangene! za nov 02, 2013 4:55 pm
Purplefur bekeek Tsunami en Silverstar beiden, de een na de ander. Dus... het is waar? Silverstar is mijn tante, en Tsunami mijn halfbroer? Hij keek met grote ogen naar de lucht, die donkerder werd. Het begon te regenen, maar het deed Purplefur niets aangezien hij goed tegen water kon. 'Is dit waar?' schreeuwde hij boven het geluid van een donderslag uit.
silverstar Admin
Onderwerp: Re: Een gevangene! zo nov 03, 2013 10:57 am
Silverstar keek Purplefur en zei vastberaden,:Ja ! Het is waar!. Waarna ze weer naar Tsunami keek die ineen kroop door de inslag van de bliksem.Tsunami, Jij bent nu nog gevangene, ik ga dit overleggen met mijn Deputy. Of je blijft of weg gaat is nog niet zeker, ookal ben je mijn neefje....Silverstar riep hees haar clan toe:Deze vergadering is ten einde! Purplefur, wil je naar mijn hol komen? En Tsunami..Blijf hier! Als ik merk dat je weg bent!.
Purplefur
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 18-10-13
Onderwerp: Re: Een gevangene! zo nov 03, 2013 11:49 am
Ja ! Het is waar! mauwde Silverstar. Purplefur hief zijn wenkbrauw vragend op, maar zei niets. Tsunami, Jij bent nu nog gevangene, ik ga dit overleggen met mijn Deputy. Of je blijft of weg gaat is nog niet zeker, ookal ben je mijn neefje... Purplefur knikte. Silverstar riep; Deze vergadering is ten einde! Purplefur, wil je naar mijn hol komen? En Tsunami..Blijf hier! Als ik merk dat je weg bent! Purplefur knikte, en trippelde naar Silverstar's hol toe. Bij de ingang bleef hij staan, wachtend op zijn leader en benieuwd wat ze te zeggen had.
Starlight
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 01-11-13
Onderwerp: Re: Een gevangene! wo nov 06, 2013 6:22 am
''Purplefur, ik moet je iets vertellen over je geschiedenis...''. Silverstar keek hem even aan en ging verder.''Jouw vader was inderdaad Oasnose.Maar jouw moeder was Errow.Ze heeft jou achtergelaten bij de clan.Ze wou dat jij bij mij en je vader zou opgroeien... In een clan die van je houdt. Alleen de oudsten en de oudste krijgers weten dit...''.Silverstar haalde even adem en ging verder. Tsunami bleef bij zijn moeder, omdat Oaknose stierf.Ik was ernstig ziek en had bijna een leven verloren.Ik kon de clan dus niet vertellen dat Tsunami eigenlijk in de Moonclan hoorde. Maar Tsunami is dus je neefje, En ik je tante sinds zijn geboorteSilverstars adem stokte bij wat ze nu zou moeten vertellen over Oaknose zijn dood.Je vader ....Oaknose is niet zoals iedereen denkt, gestorven in een gevecht.... Toen hij Errow voor het laatst ontmoette..... Was dat aan de rand van het Moonclanterratorium. Bij de zinkende zon plaats... Het werd hoogwater.... Maar veel sneller dan normaal (springvloed). Het begon hevig te stormen en Oaknose en Arrow vluchtte weg van de zee. Net op het nippertje kon Arrow wegkomen,maar Oaknose haalde het niet....En hij werd door de woeste golven meegesleurd tot de horizon.... Hij was ten dode opgechreven.... Tenzei hij de andere kant heeft bereikt bij het Poleclanterratorium....Maar dan zou hij al terrecht zijn...... Silverstar keek haar trouwe Deputy doordringend aan.